-???-
Concursos
XXXII Concurs de cartells Oliva Moros i Cristians de 2012
El dia 27 de gener era el termini de presentació dels treballs dels escolars dels diferents centres locals i una vegada exposats el jurat va decidir atorgant els premis, que com cada any subvenciona l’Associació de Comerciants d’Oliva ACCO, a les diferents categories a:
Per la categoria A, escolars dels nivells 3er i 4t:
r premi, dotat amb 50:00 € en material escolar.
3r Premi: CARLES MORENO MARTÍNEZ
2n Premi: ESTHER PÉREZ VIDAL
1r Premi: NOAH CALAFAT SANCHIS
Per la categoria B, escolars dels nivells 5é i 6é:
r premi, dotat amb 50:00 € en material escolar.
3r Premi: SERGI FONT SEMPERE
2n Premi: AROA HERNÁN FRASQUET
1r Premi: GERARD SANTACATALINA RUBIO
CONCURS DE FOTOGRAFIA 2011
FOTOGRAFIA CATEGORIA BLANC I NEGRE
1r Premi: MARIE RODIER
FOTOGRAFIA CATEGORIA COLOR
2n Premi: MARIE RODIER
1r Premi: LUCÍA FERNÁNDEZ SÁNCHEZ
El dia 26 de gener concloïa el termini de presentació dels treballs que optaven als premis del XXXII Concurs de Cartells, el qual serà cartell anunciador i portada del llibre programa de la festa per al 2012, així com el premi local que il·lustrarà els fulles de la programació que s’editen en diferents idiomes; valencià, castellà, francès, anglès i alemany.
El dia 27 es reunia el jurat, conformat per professionals del món artístic i de l’edició, qui va atorgar els premis corresponents:
1r Premi, dotat amb 1.000 € que atorga la Federació de Moros i Cristians al cartell núm. 6, amb el lema “Oliva en Festes”, disseny presentat per Jorge Julio Garcia Andreu de Torrent província de València
1r Premi local, dotat amb 400€: que atorga la Regidoria de Biblioteques, Festes i Museus al cartell núm.1 amb el lema “Moro” disseny presentat per P.I.S. d’Oliva, València.
Tots els treballs estaran exposats a la sala de Casa Cultura el dia 4 de febrer i el seu lliurament als premiats es realitzarà el diumenge 5 de febrer a l’acte del concurs de putxeros del Mig Any.
Cartel guanyador
lema: OLIVA EN FESTES
Autor: Jorge J. García Andreu
Premi Local
Lema: MORO
Autor: Francisco Ibiza Sanchis